Friday, June 12, 2009

Sleeveless Denims


8 comments:

rizky mandra said...

hmm... the name reminds me of this cool blog owned by this super cool guy... ring a bell..?? he he he...

Daddy Frisco said...

hahaaaaaa...yeah kinda miss bloggin, but you know how it is bor, family first and time sure is running out...

rizky mandra said...

yes bor..!! family is numero uno..!! no doubt about it... by the way, comin to Jakarta next week..??

Daddy Frisco said...

yup on the 18th,thats thursday i think?, u guys gonna be in house? but i think first stop direct to Bandung or sumwhere, i dunno yet, not the one making the plans bor, but will keep u posted if you gonna be in Jaks, i've got only the Kickass Crews numbers, xcept you n wra...just in case we get time to meet up?

wra said...

I'll be around bor..lookin forward to meet daddy frisco in person..haha

rizky mandra said...

i'm still on my assignment in Borneo bor... really sorry cant be there to roll the red carpet... hahaha...

revdeckster said...

the greasyhand himself still in town !

Daddy Frisco said...

yup sure gonna be nice seeing u Dex,damn, Riz, really? man i rented a Tuxedo!! hahaha, too bad bor well there's always next time, Wra, will be a pleasure to be greeted by you bor, counting the days.