Tuesday, February 10, 2009

Damn...

So, my motors fine now, no more "tea tarik" all cherryblack coffee now, and when we got to split the primary, this shit happens, checkout the two rotor magnets stuck to the stator....damn! might as well wait for the new parts and maybe time for that dry clutch setup and final chain drive...

7 comments:

rizky mandra said...

optimism...!!! i love the poistive spirit bor..

Daddy Frisco said...

\m/ \m/... just tryin' to keep me rockin' bor! haha...

rizky mandra said...

any particular items for the hope-to-be-upgrades bor..?? uuuu... i just love it when its time for a bike to evolve... ^.^

Daddy Frisco said...

well, i'm yet to surprise myself man,gotta keep it under budget too he he he....wished i was damn rich cos new parts are the only way to get around here, no swap meets to get by, but they are a few items of my Indo bors in my wish list, just tryin to keep it a bit more handcrafted then mass produce stuff, well, u guys know what i mean, even custom parts went mainstream he he he, i'm still eyeing on wira's brass risers winks...winks and vero's brass knurled grips!

Veroland said...

bors...even underground went mainstream now....
oh no! Im so confuse,
no raked no stretched pinstripe metal flake skinny...
Soon they will have the rule book!
hehehehe....

Daddy Frisco said...

yeah i know...thats why i try to keep it real and mix them all....somewhat an "honest build" sortof...

Daddy Frisco said...

yeah i know...thats why i try to keep it real and mix them all....somewhat an "honest build" sortof...